Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(229)
Forma i typ
Książki
(227)
Publikacje dydaktyczne
(63)
Proza
(31)
Publikacje popularnonaukowe
(14)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje informacyjne
(3)
Audiobooki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(277)
nieokreślona
(13)
wypożyczone
(9)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(162)
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(2)
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
(5)
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
(7)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(13)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
(24)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(33)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(13)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(7)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
(10)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(15)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(7)
Mediateka (ul. Warszawska 11/13)
(2)
Autor
Abec
(14)
Kawahara Reki (1974- )
(13)
Piechowiak Anna
(13)
Bielecki Jan ( -2001)
(6)
Kowal Wojtek
(5)
Iszkowski Wacław
(4)
Kędzierska Barbara
(4)
Migdałek Jacek
(4)
Grabarek Joanna
(3)
Rathbone Andy
(3)
Sławik Mirosław
(3)
Baranowska Marzena
(2)
Beepee
(2)
Bremer Aleksander
(2)
Brown Judy
(2)
Brown Judy. Zwierzoboty
(2)
Buśko Bernard
(2)
Cady Glee Harrah
(2)
Filimonowicz Robert
(2)
Gookin Dan
(2)
Gołębiowska Irasema
(2)
Hafkemeyer Christof
(2)
Hawking Lucy (1969- )
(2)
Hawking Stephen (1942-2018)
(2)
Kakiet Piotr
(2)
Kietlińska Krystyna
(2)
Kluczna Katarzyna
(2)
Kostka Manfred
(2)
Kołodziejczak Tomasz (1967- )
(2)
Leszczyński Andrzej
(2)
Lewandowski Tomasz
(2)
Listosz Piotr
(2)
Maniecki Marek
(2)
McGrogor Pat
(2)
Musso Guillaume (1974- )
(2)
Parsons Garry
(2)
Pawłowska Ewa
(2)
Perkowski Piotr
(2)
Pochwalski Krzysztof
(2)
Rabij Tomasz
(2)
Sikorski Witold
(2)
Soróbka Tomasz
(2)
Stankiewicz-Prądzyńska Joanna
(2)
Szpakowicz Stanisław
(2)
Szymski Adam (1944- )
(2)
Zacharzewski Michał (1977- )
(2)
Zaworski Wojciech
(2)
Zieliński Jarosław
(2)
Zuberek Włodzimierz
(2)
Śliwieński Janusz
(2)
Świniarski Roman
(2)
Żero Andrzej
(2)
Adler-Olsen Jussi (1950- )
(1)
Adler-Olsen Jussi (1950- ) Departament Q
(1)
Aitken Peter
(1)
Alagić Suad
(1)
Allende Isabel (1942- )
(1)
Arbib Michael A. (1940- )
(1)
Arcimowicz Beata
(1)
Auguston M. I
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Babicz Henryk
(1)
Bach Maurice J
(1)
Barbachowski Tomasz
(1)
Barrett Pat
(1)
Barta Janusz (1947- )
(1)
Bartol Wiktor
(1)
Bazior Zbigniew
(1)
Beręsewicz Paweł (1970- )
(1)
Beuermann Elżbieta
(1)
Bieliński Włodzimierz
(1)
Bieniok Bogumił
(1)
Bobola Daniel T
(1)
Bolc Leonard
(1)
Borak Stanisław
(1)
Boratyn Dariusz
(1)
Borykowski Michał
(1)
Bricz Z. S
(1)
Brown Ian
(1)
Bruno John L
(1)
Buczyńska Joanna
(1)
Bunsch Jacek (1954- )
(1)
Burke Dorothy
(1)
Błażewicz Jacek
(1)
Calabria Jane
(1)
Cardona José
(1)
Carlson Piotr
(1)
Celiński Piotr
(1)
Cellary Wojciech
(1)
Chabiński Adam
(1)
Chmurzyński Jerzy
(1)
Chocholska Paulina
(1)
Cichy Małgorzata
(1)
Clark Keith L
(1)
Coffman Edwarda Grady
(1)
Collin S. M. H. (1966- )
(1)
Coulouris G
(1)
Cwalina Zbigniew
(1)
Cymbrykiewicz Joanna (1976- )
(1)
Czaja Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(69)
1980 - 1989
(58)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(229)
Język
polski
(229)
Odbiorca
9-13 lat
(26)
Młodzież
(26)
Szkoły wyższe
(19)
Studenci
(18)
Dzieci
(16)
6-8 lat
(14)
14-17 lat
(13)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(12)
Literatura polska
(9)
Literatura angielska
(5)
Literatura francuska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura chilijska
(1)
Literatura duńska
(1)
Temat
Komputery
(195)
Internet
(24)
Minikomputery i mikrokomputery
(21)
Gracze komputerowi
(19)
Języki programowania
(17)
Rzeczywistość wirtualna
(15)
Informatyka
(14)
Wojownicy
(14)
Rzeczywistość alternatywna
(13)
Systemy operacyjne
(11)
Windows
(10)
Nauczyciele
(6)
Uzależnienie od komputera
(6)
Walka
(6)
Nauczanie
(5)
Etyka
(4)
PASCAL
(4)
Przetwarzanie danych
(4)
Relacja romantyczna
(4)
Sieć komputerowa
(4)
Symulacja
(4)
Współzawodnictwo
(4)
Automatyka
(3)
BASIC (język programowania)
(3)
Baza danych
(3)
C (język programowania)
(3)
Excel
(3)
Profilaktyka zdrowotna
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
Teoria
(3)
UNIX
(3)
Układy scalone
(3)
Wszechświat
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Wyszukiwanie informacji
(3)
komputery
(3)
Ami Pro
(2)
Architektura
(2)
BASIC
(2)
Badania naukowe
(2)
Budownictwo
(2)
Chłopcy
(2)
Cyborgi
(2)
Dzieci
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Gry komputerowe
(2)
Innowacje
(2)
Internet Explorer
(2)
Kody
(2)
Maszyny matematyczne
(2)
Matematyka
(2)
Microsoft Publisher
(2)
Modele matematyczne
(2)
Multimedia
(2)
Nastolatki
(2)
Pamięć autobiograficzna
(2)
Podróże
(2)
Pomaganie
(2)
Programiści
(2)
Przemysł
(2)
Przestępstwo komputerowe
(2)
Przyjaźń
(2)
Psychologia
(2)
Randka
(2)
Socjologia
(2)
System komputerowy
(2)
Szkoły
(2)
Telewizja
(2)
Urządzenia
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
Windows 2000
(2)
Windows 98
(2)
Wróżki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Wychowanie
(2)
Zarządzanie
(2)
Zwierzęta
(2)
informatyka
(2)
ALGOL (język programowania)
(1)
ASSEMBLER
(1)
Absurd (filozofia)
(1)
Access
(1)
Algorytmy
(1)
Amnezja
(1)
Astronauci
(1)
Automatyzacja
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblistyka
(1)
Biurowość
(1)
CD-ROM
(1)
CP/M
(1)
Carl Mørck (postać fikcyjna)
(1)
Cray, Seymour
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
DOS
(1)
Dystopia
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dzieci upośledzone
(1)
Dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Dziennikarze
(1)
Temat: czas
1989-2000
(7)
1901-2000
(5)
2001-
(5)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Dania
(1)
Europa
(1)
Irak
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(61)
Powieść
(28)
Fantastyka
(20)
Wydawnictwa popularne
(13)
Poradnik
(8)
Opracowanie
(5)
Encyklopedia
(3)
Gry komputerowe
(3)
Słownik
(3)
Kryminał
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Reportaż
(2)
Science fiction
(2)
Tablice i wzory
(2)
Dystopia
(1)
Literatura popularnonaukowa dla dzieci
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Satyra
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Historia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Fizyka i astronomia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
229 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Kirito loguje się do Gun Gale Online, VRMMO toczącego się w świecie prochu i stali, by zbadać sprawę gracza o pseudonimie Death Gun. Niestety, zaraz po zalogowaniu przytrafia mu się coś, co jeszcze nie raz sprowadzi na niego kłopoty. Okazuje się bowiem, że po przekonwertowaniu postaci jego nowy awatar do złudzenia przypomina dziewczynę. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności Kirito poznaje Sinon, dziewczynę-snajpera, i dzięki jej wsparciu udaje mu się przystąpić do Bullet of Bullets, turnieju mającego wyłonić najsilniejszego gracza w całym GGO. Używając świetlnego miecza, pokonuje kolejnych przeciwników, czym wzbudza powszechne zainteresowanie. Nadchodzi finał Bullet of Bullets. Pośród doświadczonych graczy, biorących udział w generalnej bitwie, w końcu pojawia się Death Gun. Kim tak właściwie jest i czy naprawdę potrafi poprzez wirtualną rzeczywistość wywrześ wpływ na świat realny? Kirito rusza do samotnej walki z Pistoletem Śmierci! Oto finał serii "Widmowy pocisk"![nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mijają dwa lata, odkąd Kirito trafił do tajemniczego wirtualnego świata. Jako starsi szermierze Akademii Miecza Północnej Centorii on i Eugeo spędzają dzień za dniem na treningach, by w przyszłości zostać Rycerzami Integralności – najpotężniejszymi strażnikami ładu w świecie ludzi. Otrzymują też prawo do posiadania giermków. W ten sposób pod skrzydła Kirito trafia urocza dziewczyna imieniem Ronye, zaś Eugeo dostaje do pomocy Tieze. Z czasem pomiędzy tą czwórką zawiązuje się przyjaźń. Lecz niestety nic, co dobre, nie trwa wiecznie. Pewnego dnia Ronye i Tieze wpadają w pułapkę przebiegłych arystokratów. By je ratować, Eugeo chwyta za miecz, jednak nic więcej nie jest w stanie zrobić, ponieważ obnażenie go wiązałoby się ze złamaniem praw Kościoła Aksjomatu. W następnej chwili czuje potężny ból w prawym oku, zaś w polu widzenia pojawiają się tajemnicze symbole...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Eugeo ponownie spotyka dziewczynę, za którą tęsknił od najmłodszych lat – Alice. Jednak w żadnym stopniu nie przypomina ona przyjaciółki z wioski Ruild. W dodatku zjawia się po to, by aresztować Eugeo i Kirito, oskarżonych o złamanie Rejestru Tabu. Przedstawia się jako Rycerz Integralności, a z czasów dzieciństwa nie pamięta absolutnie nic. Chłopcy zostają wtrąceni do jednego z lochów Centralnej Katedry, symbolu Kościoła Aksjomatu. Na szczęście dzięki sprytowi Kirito udaje im się uciec. Niespodziewany ratunek przychodzi ze strony tajemniczej dziewczynki o imieniu Cardinal, która wie, że Kirito pochodzi „z zewnątrz”. W końcu przyjaciele wyruszają schodami na szczyt Katedry, by przywrócić Alice do pierwotnej postaci. Lecz na ich drodze stają zrodzeni z Sekretnego Rytuału Syntezy potężni wojownicy…[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kirito i Eugeo zmierzają ku zajmowanemu przez Najwyższego Kapłana ostatniemu poziomowi Centralnej Katedry, kredowobiałej wieży stanowiącej symbol Kościoła Aksjomatu. Kolejne potyczki z Rycerzami Integralności, mimo że wymagają wiele wysiłku i umiejętności, nie osłabiają ich determinacji. Lecz starcie z potężnym Rycerzem Integralności Alice powoduje zniszczenie jednej ze ścian Katedry, w efekcie czego Kirito wraz Alice zostają wyrzuceni na zewnątrz wieży. Eugeo nie dopuszcza do siebie myśli, że jego przyjaciel zginął. Postanawia samotnie kontynuować wspinaczkę. Drogę zastępuje mu najstarszy i zarazem najpotężniejszy Rycerz Integralności, Bercouli Synthesis One. W obliczu legendarnego wojownika Eugeo dobywa Miecza Błękitnej Róży, by stanąć do pojedynku, którego ostatnim aktem będą narodziny nowego szermierza...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 11 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 p.3/4 (1 egz.)
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 p.3/4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dowiedz się, kim są najbardziej wpływowi dzisiaj ludzie na świecie. Programiści, koderzy, specjaliści IT. Jak ich praca oddziałuje na nasze życie? Czy stereotyp zamkniętego w sobie nerda w grubych okularach jest prawdziwy? Dlaczego tak mało jest w tej grupie kobiet, choć na początku to one zdominowały tę dziedzinę? Programowanie pozwala wyczarować wszystko. Dzięki niemu można zrobić przelew bankowy w smartfonie, wysłać znajomemu śmiesznego gifa, ale też stworzyć sztuczną inteligencję, która sama podejmuje decyzje, może być narzędziem wojny i zmienić wyniki wyborów. Czy życie programisty przypomina to z serialu Mr Robot? Czy koder może napisać aplikację, która znajdzie mu idealną partnerkę? Dlaczego twórcy przycisku „lubię to” go nie lubią i unikają Fejsa? Jedno jest pewne: koderzy, siedząc za ekranami komputerów, właśnie programują naszą przyszłość. Ale czy mają pod kontrolą to, co tworzą? Dlaczego więc sztuczna inteligencja tak samo szybko, jak uczy się rozpoznawać zdjęcia kotów, zaczyna wspierać neonazistów, rasistów i seksistów? Jak wymknęły się spod kontroli algorytmy mediów społecznościowych, które przyniosły popularność antyszczepionkowcom i wybrały Donalda Trumpa na prezydenta? Czy koderzy rzeczywiście zmieniają świat na lepsze? [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kirito dostaje się do tajemniczego świata fantasy. Pierwszą osobą, którą poznaje w tej przypominającej VRMMO rzeczywistości, jest chłopak imieniem Eugeo. W towarzystwie nowego przyjaciela, obdarzonego takim bogactwem emocji, że nie sposób uznać go za NPC, Kirito wyrusza do miasta stołecznego – Centorii. Mijają dwa lata. Kirito i Eugeo wstępują do Cesarskiej Akademii Miecza Północnej Centorii, gdzie czas upływa im na treningach pod okiem opiekunów, Sortilieny i Gorgolosso. Chcą zostać najpotężniejszymi w tym świecie strażnikami ładu: Rycerzami Integralności. Zanim jednak zrealizują wymarzony cel, będą musieli usunąć ze swej drogi niezliczone przeszkody i dostać się do grona zaledwie dwunastu w całej Akademii najlepszych szermierzy. Oto niezwykły spektakl, który rozgrywa się na scenie wirtualnego świata!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Za radą mędrczyni Cardinal dwaj przyjaciele zmierzają na setny poziom wieży Centralnej Katedry Kościoła Aksjomatu, gdzie mieści się komnata Najwyższego Kapłana. Eugeo po to, by przywrócić do pierwotnej postaci zmienioną w Rycerza Integralności Alice, a Kirito, by zapobiec zniszczeniu Podziemia. Po drodze, w wyniku pechowego zbiegu wypadków, zosta ją jednak rozdzieleni. Kiedy Kirito dociera na dziewięćdziesiąty dziewiąty poziom, drogę zastępuje mu zakuty w zbroję Rycerza Integralności chłopak o zimnych, zielonych oczach – Eugeo. Gdy bez wahania dobywa miecza, Kirito musi podjąć wyzwanie. Czy przeczucie, że oto nadszedł czas rozstania, zamieni się w rzeczywistość? Czy desperackie wołanie Kirito dotrze do zapieczętowanej pamięci Eugeo? Oto ostatni tom „serii świata ludzi” z cyklu Alicyzacja!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sword Art Online. 2, Aincrad / Reki Kawahara ; [ilustracje] abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, styczeń 2015. - 242, [6] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
Tytuł oryginału: Sword Art Online.
Sword Art Online - śmiertelna gra MMO, której opuszczenie jest niemożliwe, dopóki nie zostanie ukończona. Uwięzieni w niej gracze muszą dostosować się do życia w wirtualnej rzeczywistości. Mimo trudów, jakie niesie za sobą egzystencja w tak odmiennym świecie, potrafią czerpać satysfakcję z tego, co przynosi im los. Treser potworów - Silica, właścicielka kuźni - Lizbeth, tajemnicza dziewczynka - Yui oraz Sachi spotykają na swej drodze Kirito zwanego Czarnym Szermierzem, który wraz z najlepszymi wojownikami walczy na pierwszej linii frontu, by zdobyć najwyższe piętro zamku Aincrad i ukończyć grę. Oto cztery historie o tym, jak jedno przypadkowe spotkanie może odmienić czyjeś życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od incydentu z Pistoletem Śmierci mija kilka tygodni. W ALfheim Online, VRMMO nowej generacji rozgrywającym się w świecie wróżek, wybucha dziwne poruszenie. Na dwudziestym czwartym poziomie nowej mapy, Dryfującego Zamku Aincrad, w północnej części dzielnicy mieszkalnej pojawia się tajemniczy awatar. Zagadkowy gracz oznajmia, że ten, kto zdoła pokonać go w pojedynku, otrzyma w nagrodę Oryginalną Technikę Miecza. Wielu śmiałków próbuje swych sił, jednak żadnemu nie udaje się zwyciężyć. Przeciwko niezrównanemu wojownikowi, który pokonał nawet Czarnego Szermierza Kirito, staje Asuna. Choć walka jest wyrównana, ostatecznie kończy się porażką szalonej uzdrowicielki. Mimo to dziewczyna dostaje propozycję wstąpienia do gildii tajemniczego gracza. Za niezwykłym kunsztem wojownika kryje się jednak pewna tajemnica. Oto nowy rozdział historii Asuny i Kirito - „Matczyny różaniec”...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Incydent w strefie: Na jednym ze środkowych poziomów SAO został zamordowany gracz. Zabójstwa dokonano w miejscu, w którym pasek życia pod żadnym pozorem nie powinien się skrócić – wewnątrz „strefy bezpieczeństwa”. Założenie, że doszło do Player Kill, wydaje się słuszne, lecz sposób dokonania zbrodni pozostaje tajemnicą. Zagadkę próbują rozwiązać Kirito i Asuna. Calibur: W ALO wreszcie rozpoczęła się misja, w której nagrodą jest Święty Miecz Excalibur. Z tej okazji Kirito, który już raz próbował zdobyć legendarną broń, ale nie zdołał pokonać strzegących jej potworów, oficjalnie bierze udział w rywalizacji. Jednak za misją kryje się pewne niewiarygodne wydarzenie… Dzień, w którym wszystko się zaczęło: Dzień uruchomienia oficjalnej usługi SAO. Krótko po przemówieniu Akihiko Kayaby, w którym ogłosił rozpoczęcie gry śmierci, Kirito stawia pierwszy krok na drodze do przetrwania. Krokiem tym jest wykonanie przed innymi graczami misji, którą niegdyś ukończył jako beta tester, i zdobycie miecza potężniejszego niż domyślna broń…[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sword Art Online. 1, Aincrad / Reki Kawahara ; [ilustracje] abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, listopad 2014. - 247, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
Tytuł oryginału: Sword Art Online.
Dopóki gra nie zostanie ukończona, opuszczenie jej uniwersum jest niemożliwe, a wirtualna śmierć równa się śmierci w rzeczywistości. Dziesięć tysięcy graczy, nie znając prawdy o tajemniczej grze Sword Art Online, loguje się do jej świata, a wtedy rozpoczyna się brutalna gra o przetrwanie. Jeden z użytkowników uwięzionych w SAO, Kirito, bardzo szybko akceptuje prawdziwe oblicze gry. Wybiera drogę samotnego wojownika, by zdobywać kolejne kondygnacje stupiętrowego, dryfującego w przestrzeni zamku Aincrad. W drodze na szczyt w pojedynkę walczy z potworami i pokonuje wszystkie przeciwności losu. Pewnego dnia jednak zostaje zmuszony przez Asunę, mistrzynię rapiera, do zawiązania z nią drużyny. To spotkanie okaże się brzemienne w skutki i wciągnie Kirito w wir nieprzewidzianych zdarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Departament Q / Jussi Adler-Olsen ; 8)
Tytuł oryginału cyklu: Afdeling Q. Stanowi część 8. cyklu, cześć 1. pt.: Kobieta w klatce.
Od dziesięciu lat Assad jest siłą napędową Departamentu Q, jednak seria tragicznych wydarzeń doprowadza go na skraj załamania. Tylko ciężko doświadczona przez życie Rose może mu pomóc poradzić sobie z mrocznymi demonami, które budzą się dzięki relacji hiszpańskiego dziennikarza na temat tragicznej śmierci pewnej uchodźczyni. Tak zaczyna się trwające trzynaście dni nerwowe odliczanie do ostatecznej katastrofy, którą w samym sercu Europy wywołuje bezwzględny iracki oprawca Ghaalib. Jaką rolę w tych wydarzeniach odegra Assad? Tymczasem Departamentem Q wstrząsa wieść o śmierci jednego z kolegów, a ekipa Carla Mørcka desperacko próbuje zapobiec morderczym groźbom zamkniętego w sobie, szalonego chłopaka. Ratując ludzkie życie i rozwiązując dramatyczny dylemat Assada, Carl i reszta Departamentu Q trafiają prosto w oko cyklonu. Tam nikt nie zdoła uciec od drastycznych decyzji. Tam też walczy się, nie przebierając w środkach… [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.113.3/.6-3 KPB (1 egz.)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.113.4-3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media i Rozwój Dziecka)
Na okładce: Internet jako rozrywka, zagrożenia i zalety sieci, dzieci i rodzice w internecie, wzorce korzystania z sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.134.2/.3(7/8)-3 (1 egz.)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929A/Z p.3/4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Gdzie ja jestem…?” Kirito budzi się w samym środku lasu, pośród gigantycznych drzew, w wirtualnym świecie o klimacie fantasy. Błąkając się po okolicy w poszukiwaniu wskazówek, spotyka chłopaka. „Nazywam się Eugeo. Miło cię poznać, Kirito.” Ów mieszkaniec świata gry – czyli tak zwany NPC – obdarzony jest całym bogactwem emocji, które niczym nie różnią się od ludzkich. Po pewnym czasie w głowie Kirito odżywa wspomnienie z odległej przeszłości. Wspomnienie, w którym Kirito i Eugeo jako dzieci biegną przez pola i łąki. I w którym pojawia się ktoś jeszcze – złotowłosa dziewczynka o imieniu Alice. Nigdy nie powinien był zapomnieć tak ważnego imienia!Nadchodzi superpopularny epizod, który w sieci zdobył największe uznanie czytelników!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej