Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(45)
Forma i typ
Książki
(44)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje naukowe
(4)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(34)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(2)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
(2)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(3)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(4)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(5)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(2)
Mediateka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Bakalarz Dariusz
(2)
Bartkowiak Grażyna
(2)
Czerwińska Ewa
(2)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(2)
Lipa Michał
(2)
Adamiec Marek
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allen David
(1)
Banaszczyk Piotr
(1)
Barber Lionel (1955- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beckhard Richard
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Bittel Lester R. (1918- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Brinkman Rick
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Bugajska Magdalena
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Chandler Steve (1944- )
(1)
Clements Phil
(1)
Crom Michael A
(1)
Czarniawska-Joerges Barbara (1948- )
(1)
Dubrin Andrew J
(1)
Dziurdzik Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Evans Christina
(1)
Ferguson James (1953- )
(1)
Filipowicz-Chomko Marzena
(1)
Gaspars-Wieloch Helena
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Harari Oren
(1)
Hesselbein Frances
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Hołówka Jacek
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Januszek Henryk
(1)
Jay Ros
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kirschner Rick
(1)
Knight Sue
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Korolewska-Mróz Helena
(1)
Kosińska Ewa
(1)
Kossecki Józef (1936-2015)
(1)
Kołodziejak Zygmunt (1926-2004)
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krames Jeffrey A
(1)
Krzyżanowski Leszek
(1)
Levine Stuart R
(1)
Lorber Robert
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(1)
Matuszyńska Aldona
(1)
Matuszyński Witold
(1)
Maxwell John C
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McGinnis Alan Loy
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Pawlikowska Małgorzata
(1)
Pawłowska Elżbieta Hanna
(1)
Probst Gilbert
(1)
Raub Steffen
(1)
Richardson Scott (1954- )
(1)
Romhardt Kai
(1)
Roszkowska Ewa (matematyk)
(1)
Russell Alec (1966)
(1)
Sadkowski Wacław (1933- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Santorski Jacek (1951- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Scheelen Frank M. (1962- )
(1)
Senge Peter M
(1)
Sikora Jan
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stawicki Józef (1951- )
(1)
Stettner Morey
(1)
Stone W. Clement (1902-2002)
(1)
Sumisławski Jan
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Wachowicz Tomasz
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wanat Maria
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Webber Ross A
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojciechowska Magdalena
(1)
Wojciechowski Władysław
(1)
Woźny-Tomczak Marta
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Łopalewski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(17)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Odbiorca
Studenci
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(36)
Psychologia
(32)
Menedżerowie
(7)
Organizacja
(6)
Motywacja
(5)
Przywództwo
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Praca
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Socjologia
(4)
Sukces
(4)
Decyzje
(3)
Kadry
(3)
Osobowość
(3)
Teoria systemów
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Mentoring
(2)
Polityka
(2)
Prakseologia
(2)
Samorealizacja
(2)
Socjotechnika
(2)
Artyści
(1)
Aspiracje
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Celebryci
(1)
Coaching
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dyrektor
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Intelektualiści
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość życia
(1)
Kariera
(1)
Kierowanie
(1)
Kultura pracy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
Ludzie bogaci
(1)
Ludzie sukcesu
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Niepewność
(1)
Oganizacje
(1)
Optymalizacja
(1)
Optymizm
(1)
Pisarze
(1)
Politycy
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Pozytywne myślenie
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przemysł
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reakcje eliminacji
(1)
Ryzyko
(1)
Samopoznanie
(1)
Samowychowanie
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Spostrzeganie
(1)
Stosunki międzyludzkie
(1)
Studenci
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Teoria
(1)
Uczucia
(1)
Wiedza
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(20)
Podręcznik
(9)
Wydawnictwa popularne
(5)
Opracowanie
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(16)
Zarządzanie i marketing
(10)
Rozwój osobisty
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Nie czekaj na cud, nie licz na szczęśliwe przypadki! Masz w sobie niesamowity potencjał, ale czy potrafisz go przekuć w sukces? Jeśli naprawdę chcesz zmienić swoje życie na lepsze i wiesz, że nie ma drogi na skróty, a trwałe zmiany wymagają intelektualnego wysiłku oraz czasu, ta książka będzie dla Ciebie prawdziwym objawieniem. Wystarczy odpowiednie nastawienie i wszystko stanie się zadziwiająco proste, a niesamowite rzeczy zaczną się dziać w Twoim życiu każdego dnia [nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The 360˚ Leader : developing your influence from anywhere in the organization, 2005.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nie narzekaj! : pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy / Jon Gordon ; przekład Aleksandra Samson-Banasik. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 44 min 22 strony) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Tytuł oryginału: The no complaining rule. Positive Ways to Deal with Negativity at Work.
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, "Nie narzekaj!" oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Całkiem nowe wydanie.
Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller - pierwsze wydanie książki Getting Things Done -nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji. Książkę adresował głownie do menadżerów wyższego szczebla w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak Allen uznał, że czas na zmiany. Dziś oddaje w Twoje ręce całkowicie nową wersję swojej książki. Co prawda techniki GTN są wciąż aktualne, jednak zmieniło się wiele aspektów rzeczywistości, a co ważniejsze, zancznie rozszerzył się krąg osób, do których David Allen pragnie dotrzeć ze swoim przesłaniem. Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował go także do "gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a nawet emerytów". I oczywiście do Ciebie! Sparwdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia. Dzięki nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie zapominając, co i komu przekazałeś, eliminować stres i tworzyć swoją prywatną przestrzeń relaksu - efekty nie dadzą na siebie czekać!... [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Determinacja : z prądem i pod prąd / Jakub B. Bączek, Jacek Santorski. - Ożarów Mazowiecki : JS & Co Dom Wydawniczy, copyright 2017. - 312, [1] strona ; 22 cm.
Jakub. B. Bączek rzuca wyzwania wszystkiemu, co zastane - i jako biznesmen i w porywających wystąpieniach motywacyjnych. Jacek Santorski gotów jest integrować nowe rozwiązania z tradycyjnymi źródłami i zasadami. Ze zderzenia ich temperamentów i perspektyw wyłania się nowy paradygmat szczęścia i sukcesu, w którym poczucie celu i motywacji umacniamy przez d e t e r m i n a c j ę, twórcze i elastyczne, lecz zarazem zdyscyplinowane i oparte na prostych zasadach działanie i współdziałanie. Lektura tej niezwykłej książki pomoże Ci odnaleźć drogę lub ugruntować, tę, którą już podążasz, pomoże budować wewnętrzną moc i zewnętrzny sukces. Ustawicznie rozwijać się i zmieniać świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: kreatywne rozwiązywanie problemów, umiejętność postępowania z ludźmi, planowanie i zarządzanie karierą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest: • przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych, • wskazanie roli klienta w kreowaniu wartości opartej na koncepcjach open innovation, a także przedstawienie nowych koncepcji zarządzania związanych z klientem, • przedstawienie głównych uwarunkowań, instrumentów oraz kierunków działań służących umieszczaniu konsumenta w centrum strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne bogacenie się zarówno na poziomie indywidualnych gospodarstw domowych, jak i w odniesieniu do całych państw. Ludzie pożądają coraz bogatszej konsumpcji, przedsiębiorstwa są zarządzane w celu maksymalizacji zyskowności, a państwa są rządzone ze względu na dążenie do coraz większego PKB. Skutki tej logiki okazały się katastrofalne. W odniesieniu do gospodarstw domowych zjawisko nadmiernej konsumpcji prowokuje do ciągłego zmieniania się krótkotrwałych mód, do nieustannych zakupów i do produkowania coraz większej ilości odpadów. Napędem tej nadmiernej konsumpcji jest rosnąca produkcja jednocześnie podążająca za zmiennym popytem oraz ten popyt kreującą z wykorzystaniem wyrafinowanych narzędzi marketingowych. Nieracjonalność takiego schematu działalności materializuje się w coraz większym i coraz szybszym zużyciu dostępnych zasobów naturalnych i energii. Dodatkowo pojawiły się negatywne efekty społeczne i ekonomiczne pogarszające jakość życia ludzi. Dokonana globalizacja gospodarki światowej jest powodem rosnącego znaczenia logistyki międzynarodowej. Znaczenie logistyki zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej uprawnia do postawienia pytania, w jaki sposób logistyka może włączyć się w proces oczekiwanych zmian i jak może przyczyniać się do kreowania dobrostanu społecznego. Dobrostan jest tu pojmowany jako synonim jakości życia. Pierwsze dwa rozdziały książki mają charakter wprowadzający. Na początku przedstawiono nowoczesny paradygmat logistyki, czyli współczesne rozumienie jej istoty nastawione właśnie raczej na jakość obsługi klienta i jakość życia, niż na maksymalizację korzyści ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw i ich właścicieli. Następnie skoncentrowano uwagę na kryteriach oceny i optymalizacji dobrostanu, różnicując je od standardowych kryteriów dotyczących dobrobytu materialnego. W kolejnej części książki są podejmowane zagadnienia dostępności czasowo-przestrzennej, kosztowej, decyzyjnej oraz, w końcu, problem zagospodarowania towarów już niechcianych albo odpadowych. Tezą, której autorzy usiłują dowieść, jest twierdzenie, że logistyka nie tylko okazuje się narzędziem ułatwiającym ciągłość i płynność procesów gospodarczych, lecz także ma znaczenie dla jakości życia i może się przyczynić do poprawy dobrostanu społecznego na całym świecie...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie I, - 6. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: - klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), - analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, - perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
ZAPRASZAMY NA NAJSŁYNNIEJSZE LUNCHE ŚWIATA. „Financial Times” zaprasza na „Lunch z liderami” – gość wybiera restaurację, a wydawca reguluje rachunek. Rozmówcy rozluźniają się przy jedzeniu i butelce wina i pozwalają sobie na otwartość, autentyczność, a nawet niedyskrecję. Z kim spośród wszystkich ludzi na świecie chciałbyś pójść na lunch? • Co tak naprawdę kryje się za prowokacjami Elona Muska na Twitterze? • Na co nie mógł sobie pozwolić Bernard Arnault, właściciel 70 luksusowych marek, od Louis Vuittona i Diora po Hennessy’ego i Dom Pérignon? • Jak Swietłana Aleksijewicz widzi dzisiejszą Rosję? • Dlaczego w Google DeepMind nad sztuczną inteligencją pracują filozofowie? • Czego nauczyła się od inwestorów aktorka Gwyneth Paltrow? W swojej kultowej rubryce „Financial Times” przez prawie 30 lat publikuje wywiady z wielkimi i najważniejszymi, ludźmi sukcesu, liderami, osobami, które kształtują świat i wpływają na bieg historii. Spotkaj się z największymi osobowościami ze świata biznesu, marketingu, finansów, polityki, sztuki i sportu. Sprawdź, czy twoja opinia na ich temat jest słuszna, poznaj ich najskrytsze tajemnice i dowiedz się, na czym polega sekret ich sukcesu. POZNAJ BLIŻEJ LUDZI, KTÓRZY ZMIENIAJĄ BIEG HISTORII. ROZDZIAŁ SPECJALNY! Sprawdź, o czym rozmawiano podczas jedynego w Polsce lunchu z „Financial Times” [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej