Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Gry i zabawki
(5)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(5)
Autor
Żabicka Monika
(5)
André Marc (1967- )
(1)
Beaujannot Gaëtan
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bulanda Marta
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Pierô
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Rivollet Alain
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Francja
(1)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Młodzież
(3)
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dorośli
(2)
6-8 lat
(1)
Temat
Arystokracja
(1)
Bogactwo
(1)
Kupcy
(1)
Renesans
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Gry planszowe
(4)
Gry i zabawy
(1)
Gry w karty
(1)
Plansze do gry
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
5 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: Zawiera: 110 kart ; 1 planszę ; 1 instrukcję ; 2 pomoce gracza ; 1 miseczkę ; 39 żetonów punktów zwycięstwa ; 47 plastikowych pionków.
W grze Koncept komunikacja wkroczyła w inny wymiar - nie musisz już nic mówić, aby się porozumieć! Zestawiając ze sobą uniwersalne symbole jesteś teraz w stanie przekazać setki nazw przedmiotów, tytułów i nazwisk postaci!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor [Gra] / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2015. - 1 gra (wiele elementów) : plastik, karton kolorowy ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Czas gry: około 30 minut.
Zawiera: 40 znaczników, 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów.
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 10+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Mądra Gra)
W pudełku: 90 kart, 6 układanek mózgów, instrukcja.
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry: 15 min.
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą![nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 6+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 3-6.
Czas gry 30 minut.
Gra podstawowa, do której jest kilka wersji talii kart wydanych oddzielnie.
W pudełku: 1 plansza z torem punktacji, 84 karty, 36 żetonów do głosowania w 6 kolorach, ponumerowanych od 1 do 6, 6 drewnianych króliczków, instrukcja (1 karta luzem).
Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. źródło opisu: https://czytam.pl/k,ks_314048,Dixit-16721-Jean-Louis-Roubira.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 8+ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mr. Jack : New York / Bruno Cathala i Ludovic Maublanc ; ilustracje Pierô ; tłumaczenie: Monika Żabicka, Marta Bulanda, Paweł Bryła. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko (8 pionków postaci, 8 kart postaci, 8 kart alibi, plansza, karta świadka, znacznik tury, 4 dwustronne żetony, 6 dwustronnych żetonów, 2 żetony śledztwa, 2 żetony parowców transatlantyckich, żeton informatora, instrukcja) : ilustracje ; 24x24x4 cm.
Liczba graczy: 2.
Czas gry: 30 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra 14+ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej