Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(2)
Autor
Lutostański Michał Jan
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Łebkowska Agnieszka (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Badania rynku
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Muzyka
(1)
Młodzież
(1)
Socjologia
(1)
Subkultura
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I, I dodruk. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Druk dwuszpaltowy.
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „ Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Anwil (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej