Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(2)
Mediateka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Mazurek Grzegorz
(2)
Brown Dan (1964- )
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
Przybył Grzegorz (1960- )
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Marketing elektroniczny
(2)
Internet
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Sensacja
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 303, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Kod Leonarda da Vinci / Dan Brown. - Warszawa : "Albatros", copyright 2005. - 10 płyt audio (CD) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Muz. Marek Rusinowski.
Tytuł oryginału: "The Da Vinci code".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej