Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
(1)
Autor
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Inteligencja (psychologia)
(1)
Poznanie
(1)
Samokontrola
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Książka przynosi odpowiedź, jak to się dzieje, że zdolni uczniowie stają się zaledwie przeciętnymi pracownikami, albo że osoby o wysokim ilorazie inteligencji nieraz z trudem radzą sobie w życiu. Nawet jeśli pytanie wydaje się banalne, to odpowiedź - którą dokumentują najnowsze badania naukowe - obala dotychczasowe poglądy na rolę intelektu w odniesieniu życiowego sukcesu. Zależy on bowiem w głównym stopniu od kontrolowania własnych emocji, zapału, wytrwałości w dążeniu do celu, zdolności empatii, umiejętności zachowań społecznych. Książka wskazuje, kiedy i jakimi metodami można ją kształtować w dzieciach, aby zapewnić im jak najwłaściwsze wykorzystanie wrodzonych zdolności w uzyskaniu sukcesu w życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej