Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(45)
Forma i typ
Książki
(45)
Poradniki i przewodniki
(17)
Publikacje fachowe
(15)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(46)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(33)
Czytelnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
(1)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(5)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
(1)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(2)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(2)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(6)
Autor
Camarda Sylwia
(5)
Montessori Maria (1870-1952)
(5)
Krolczuk-Wyganowska Luiza
(4)
Murkoff Heidi Eisenberg
(4)
Krawczyński Marian (1934- )
(3)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Budziszewska Izabella
(2)
Czubak Marzena
(2)
Eisenberg Arlene
(2)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(2)
Knapp Julie
(2)
Masłowska Katarzyna
(2)
Mazel Sharon
(2)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(2)
Rozwarzewska Monika
(2)
Alvarez Céline (1983- )
(1)
Andrzejewska Joanna
(1)
Aquilla Paula (1963- )
(1)
Bacus Anne
(1)
Barańska Małgorzata
(1)
Berman Tali Field
(1)
Bieleninik Łucja
(1)
Binet Alfred (1857-1911)
(1)
Borkowska Maria
(1)
Brzuzy Grzegorz
(1)
Carroll Deborah
(1)
Einon Dorothy
(1)
Elandt-JankowskaEwa
(1)
Elandt-Pogodzińska Hanna
(1)
Ellison Sheila
(1)
Ferdinandi Susan
(1)
Figlewska Joanna
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Hamidi Nadia
(1)
Hathaway Sandee
(1)
Hathaway Sandee Eisenberg
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Hornowski Bolesław (1914-1983)
(1)
Jakacka Ewa
(1)
Jaroszewski Karol
(1)
Jegier Aneta
(1)
Kalka Dorota
(1)
Kielin Jacek (1965- )
(1)
Konieczna-Nowak Ludwika
(1)
Konopacka Elżbieta
(1)
Koscinsky Cara
(1)
Krawczyński Maciej
(1)
Krueger Anne
(1)
Krupina Aleksandra (1958- )
(1)
Krzykowski Grzegorz (1981- )
(1)
Kuligowska Marta (1976- )
(1)
Kulisiewicz Beata
(1)
Largo Remo H. (1943- )
(1)
Laughin Andrew
(1)
Lillard Jessen Lynn
(1)
Lillard Paula Polk (1931- )
(1)
Maciejczyk Katarzyna
(1)
Makaronowicz Leszek
(1)
Matuszak Lucyna
(1)
Mikler-Chwastek Anna (1976- )
(1)
Moline Karen
(1)
Moro-Figurska Odeta
(1)
Munio Munoz Beatriz
(1)
Nowak Sandra (1973- )
(1)
Pawełczak Aleksandra
(1)
Pawluczuk-Solarz Monika
(1)
Pinker Susan (1957- )
(1)
Plandowska Magdalena
(1)
Poland Janet
(1)
Poussin Charlotte
(1)
Rappaport Abby
(1)
Reid Stella
(1)
Roche Hadrien
(1)
Siara Olga
(1)
Sutton Shirley (1953- )
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Szymanowska M
(1)
Toruńska-Terka Marta
(1)
Turnbull Carolline
(1)
Weker Halina
(1)
Wieczór Elżbieta
(1)
Wilde Kate
(1)
Wiśniewska Marta (pedagog)
(1)
Yack Ellen (1956- )
(1)
Zbróg Anna
(1)
Łyszkowska Blanka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(10)
1980 - 1989
(1)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1901-2000
(6)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(45)
Holandia
(2)
Język
polski
(45)
Odbiorca
Rodzice
(9)
Nauczyciele
(5)
Terapeuci zajęciowi
(4)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
Pedagodzy
(2)
Psycholodzy
(2)
Wychowawcy małych dzieci
(2)
0-5 lat
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Oligofrenopedagodzy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Przedszkola
(1)
Rehabilitanci
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(45)
Dzieci
(11)
Wychowanie w rodzinie
(10)
Metoda Montessori
(9)
Niemowlę
(6)
Dzieci autystyczne
(5)
Autyzm
(4)
Dzieci w wieku poniemowlęcym
(4)
Integracja sensoryczna
(4)
Higiena
(3)
Noworodek
(3)
Opieka nad dziećmi
(3)
Wychowanie
(3)
Dzieci w wieku przedszkolnym
(2)
Gry i zabawy
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Muzykoterapia
(2)
Psychologia
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Stosowana analiza zachowania
(2)
Układ nerwowy
(2)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(2)
Zaburzenia zachowania
(2)
Bliźnięta
(1)
Choroby dziecięce
(1)
Czytanie
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dogoterapia
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dzieci z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Długowieczność
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Genetyka
(1)
Grafomotoryka
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(1)
Młodzież
(1)
Narząd ruchu
(1)
Narządy zmysłów
(1)
Naturalizm pedagogiczny
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauka
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Oceny opisowe
(1)
Ontogeneza
(1)
Pisanie
(1)
Połóg
(1)
Pracownicy domowi
(1)
Program nauczania
(1)
Psy
(1)
Regionalizm
(1)
Rodzice
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(1)
Samodzielność
(1)
Samotność
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Szkielet
(1)
Terapia zabawą
(1)
Test Rysunku Postaci Ludzkiej
(1)
Trudności wychowawcze
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Układ hormonalny
(1)
Układ krążenia
(1)
Układ moczowo-płciowy
(1)
Układ oddechowy
(1)
Układ odpornościowy
(1)
Układ pokarmowy
(1)
Umuzykalnianie
(1)
Wcześniak
(1)
Wiosna
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Zabawa
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Zmysły
(1)
Żłobki
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Francja
(1)
Gatunek
Poradnik
(18)
Opracowanie
(10)
Podręcznik
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Scenariusz zajęć
(2)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Stan badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(21)
Psychologia
(16)
Medycyna i zdrowie
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Kultura i sztuka
(1)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zbiory Zabytkowe 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Niniejsza publikacja dotyczy zagadnienia integracji sensorycznej (SI) i jest przeznaczona dla terapeutów, nauczycieli i rodziców dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD – Autism Spectrum Disorder) i z innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju (PDD – Pervasive Developmental Disorders). Autorki – terapeutki zajęciowe z wieloletnim stażem – tłumaczą zawiłości teorii SI i funkcjonowania układów sensorycznych oraz prezentują zalety terapii zajęciowej. Książka ma także wymiar praktyczny – przedstawiono w niej technikę masażu Wilbarger i zasady konstruowania diety sensorycznej oraz scharakteryzowano sprawdzone strategie radzenia sobie z dysfunkcjami SI. Yack, Aquilla i Sutton skonstruowały także listy kontrolne ułatwiające diagnozę trudności dzieci z ASD i PDD, a w ostatnim rozdziale opisały, jak samodzielnie wykonać przydatne w terapii SI akcesoria i sprzęty [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Tytuł oryginału: A complete ABA curriculum for individuals on the autism spectrum with a developmental age of 7 years up to young adulthood. Na stronie tytułowej i okładce: Droga rozwoju z wykorzystaniem SAZ: umiejętności zaawansowane.
KOMPLETNY PROGRAM TERAPII SAZ (Stosowana Analiza Zachowania), opracowany dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku rozwojowym od 7 lat do wczesnej dorosłości, zawiera materiały potrzebne, żeby nauczyć dziecko umiejętności z poziomu zaawansowanego – samoobsługowych, szkolnych i zawodowych, a także związanych innymi czynnościami życia codziennego. Niniejsza książka powstała w oparciu o dowody naukowe i stanowi przewodnik dla terapeutów, jak krok po kroku wykorzystać SAZ, żeby nauczyć dziecko ponad 140 umiejętności zaawansowanych. Program można dostosować do potrzeb i zainteresowań ucznia – w książce zawarto wskazówki, jak to zrobić. Na dołączonej płycie DVD można znaleźć pomoce naukowe potrzebne do przeprowadzenia programu, w tym ponad 1000 kart z kolorowymi obrazkami i zadaniami, wygodne wersje programów szczegółowych do wydrukowania, formularze danych oraz listy zadań. Autorki doradzają także, jak stworzyć skuteczne środowisko terapii SAZ, a ponadto dzielą się wieloma praktycznymi strategiami nauczania, które zapewnią sukces w terapii [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sen niemowlęcia / Anne Bacus ; [tłumaczenie Marta Toruńska-Terka]. - Warszawa : Hachette Polska, 2013. - 155, [3] strony : fotografie kolorowe ; 21 cm.
Na okładce : Omawiamy krok po kroku sen u maluchów, aby jak najwcześniej można było wprowadzić w życie dobre nawyki, ułatwiające im spokojne zasypianie.
Sen jest dla małych dzieci szczególnie istotny, ponieważ ma ogromny wpływ na dalszy kształt całego ich życia. Dlatego właśnie Anne Bacus postanowiła omówić mechanizm snu u maluchów, aby jak najwcześniej można było wprowadzić w życie dobre nawyki, które na gruncie spania są kluczem do sukcesu. Następnie autorka wyjaśnia, jak przezwyciężyć zaburzenia snu, trudności z zasypianiem, chęć dziecka do spędzania nocy w łóżku z rodzicami, nocne pobudki, koszmary i lęki. Pokazuje, jak skutecznie pozbyć się tych problemów i sprawić, żeby dziecko kładło się spać z przyjemnością. Dzięki tej książce zarówno w życiu dzieci, jak i ich rodziców zagości równowaga. [dobreksiazki.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częściowo w układzie dwuszpaltowym.
U góry okładki logo TVN.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka od kołyski / Dorothy Einon ; przekład Joanna Figlewska. - Warszawa : Hannah Publishing, copyright 2000. - 240 stron : ilustracje kolorowe ; 27 cm.
Na okładce dodatek do tytułu : praktyczny poradnik, który pomoże rodzicom pobudzać i rozwijać umiejętności uczenia się dzieci od urodzenia do szóstego roku życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce zamieszczono 30 scenariuszy zajęć i tyle samo piosenek. Każdy scenariusz dotyczy jednej litery pisanej - małej lub wielkiej - lub jednego dwuznaku pisanego - małego lub wielkiego (do litery ą są dwie piosenki i dwa scenariusze - do wyboru). We wszystkich, zgodnie ze schematem zajęć prowadzonych MDS, uwzględniono zajęcia wprowadzające, właściwe i końcowe.Zapis nutowy piosenek uzupełniono literowymi oznaczeniami akordów, z których mogą skorzystać nauczyciele grający na gitarze. Słowa piosenek podzielono ukośnymi kreskami, które podpowiadają, w jaki sposób należy kreślić literę/dwuznak podczas śpiewania piosenki. W ramce niebieskim drukiem wyróżniono ten fragment tekstu piosenki, który Autorki proponują wykorzystać do ćwiczeń polegających na uczeniu się polisensorycznym oraz do odtwarzania litery/dwuznaku z jednoczesnym śpiewaniem piosenki.Scenariusze zajęć - mimo że opracowane bardzo szczegółowo - są wyłącznie propozycją dla nauczyciela, który najlepiej zna możliwości i potrzeby swoich uczniów.Ten program Metody Dobrego Startu jest kontynuacją Od piosenki do literki - część 1. Zawiera materiał potrzebny do wprowadzenia 16 liter i dwuznaków - małych i wielkich. W skład zestawu wchodzą: podręcznik dla nauczyciela ze wskazówkami metodycznymi, scenariuszami zajęć i zapisami nutowymi piosenek, teczka dla dziecka z kartami pracy oraz płyta CD z piosenkami w dwóch wersjach: wokalno-instrumentalnej i instrumentalnej. Od piosenki do literki - część 2 to program opracowany z myślą o dzieciach, które rozpoczęły naukę czytania i pisania, zarówno rozwijających się prawidłowo, jak i tych, u których występują różnego rodzaju niepełnosprawności. Z programu można więc korzystać, prowadząc zajęcia z najstarszymi przedszkolakami, w klasie pierwszej (także integracyjnej), w zespole korekcyjno-kompensacyjnym, szkole specjalnej, specjalistycznych ośrodkach szkolno-wychowawczych i terapeutycznych oraz zajęcia o charakterze nauczania indywidualnego. Dzięki ćwiczeniom przedstawionym w tym programie u dzieci rozwijają się leżące u podstaw czytania i pisania funkcje: językowe, spostrzeżeniowe (wzrokowe, słuchowe, dotykowe i kinestetyczne) oraz motoryczne, a także właściwe ich współdziałanie.Teczka zawiera 29 kart A4 z literami i dwuznakami małymi i wielkimi (których dotyczą scenariusze zajęć) do uczenia się polisensorycznego, 30 kart pracy (po jednej do każdego scenariusza) oraz obrazki z literami i dwuznakami (symbole nawiązujące do treści piosenek).Karty z literami i dwuznakami wykorzystuje się podczas prezentacji oraz omawiania budowy liter i dwuznaków (kształtu, liczby elementów, położenia na płaszczyźnie, ułożenia elementów względem siebie) oraz do demonstracji sposobu pisania (kierunek i kolejność ruchów). Karty ćwiczeń są uzupełniane przez dzieci pod koniec zajęć lub w domu - jako praca domowa. Obrazki z literami i dwuznakami mogą spełniać funkcje nagród, dzieci mogą je kolorować, wklejać do zeszytu lub wykorzystać w inny sposób.Ten program Metody Dobrego Startu jest kontynuacją Od piosenki do literki - część 1. Zawiera materiał potrzebny do wprowadzenia 16 liter i dwuznaków - małych i wielkich. W skład zestawu wchodzą: podręcznik dla nauczyciela ze wskazówkami metodycznymi, scenariuszami zajęć i zapisami nutowymi piosenek, teczka dla dziecka z kartami pracy oraz płyta CD z piosenkami w dwóch wersjach: wokalno-instrumentalnej i instrumentalnej.Od piosenki do literki - część 2 to program opracowany z myślą o dzieciach, które rozpoczęły naukę czytania i pisania, zarówno rozwijających się prawidłowo, jak i tych, u których występują różnego rodzaju niepełnosprawności. Z programu można więc korzystać, prowadząc zajęcia z najstarszymi przedszkolakami, w klasie pierwszej (także integracyjnej), w zespole korekcyjno-kompensacyjnym, szkole specjalnej, specjalistycznych ośrodkach szkolno-wychowawczych i terapeutycznych oraz zajęcia o charakterze nauczania indywidualnego. Dzięki ćwiczeniom przedstawionym w tym programie u dzieci rozwijają się leżące u podstaw czytania i pisania funkcje: językowe, spostrzeżeniowe (wzrokowe, słuchowe, dotykowe i kinestetyczne) oraz motoryczne, a także właściwe ich współdziałanie.Płyta CD zawiera 30 piosenek w dwóch wersjach: wokalno-instrumentalnej (służy poznaniu całej piosenki oraz pomaga w jej nauce) i instrumentalnej (ułatwia naukę melodii; przygotowana z myślą o końcowej części zajęć, w której dzieci odpoczywają). Ze względu na różnice, jakie występują w budowie małych i wielkich liter, dla każdej litery i każdego dwuznaku napisano po dwie piosenki.Tematyka piosenek jest bliska dzieciom, ich poczuciu humoru (utwory te powstały specjalnie na potrzeby tej publikacji). Teksty - autorstwa Małgorzaty Barańskiej - zostały napisane w taki sposób, aby wielokrotnie występowała w nich głoska odpowiadająca opracowywanej literze/dwuznakowi. Stanowią one punkt wyjścia i materiał do ćwiczeń językowych.Melodie piosenek, napisane przez Andrzeja Filara, zostały skomponowane w taki sposób, aby ich metrum i rytm pozostawały w ścisłym związku z budową określonej litery/dwuznaku. Dzięki temu jest możliwe jednoczesne śpiewanie piosenki i kreślenie litery/dwuznaku.Ten program Metody Dobrego Startu jest kontynuacją Od piosenki do literki - część 1. Zawiera materiał potrzebny do wprowadzenia 16 liter i dwuznaków - małych i wielkich. W skład zestawu wchodzą: podręcznik dla nauczyciela ze wskazówkami metodycznymi, scenariuszami zajęć i zapisami nutowymi piosenek, teczka dla dziecka z kartami pracy oraz płyta CD z piosenkami w dwóch wersjach: wokalno-instrumentalnej i instrumentalnej.Od piosenki do literki - część 2 to program opracowany z myślą o dzieciach, które rozpoczęły naukę czytania i pisania, zarówno rozwijających się prawidłowo, jak i tych, u których występują różnego rodzaju niepełnosprawności. Z programu można więc korzystać, prowadząc zajęcia z najstarszymi przedszkolakami, w klasie pierwszej (także integracyjnej), w zespole korekcyjno-kompensacyjnym, szkole specjalnej, specjalistycznych ośrodkach szkolno-wychowawczych i terapeutycznych oraz zajęcia o charakterze nauczania indywidualnego. Dzięki ćwiczeniom przedstawionym w tym programie u dzieci rozwijają się leżące u podstaw czytania i pisania funkcje: językowe, spostrzeżeniowe (wzrokowe, słuchowe, dotykowe i kinestetyczne) oraz motoryczne, a także właściwe ich współdziałanie [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każde dziecko, od swych pierwszych dni do chwili, kiedy skończy dwa latka, przeżywa okres intensywnego rozwoju. Pragnie zabawy, poznaje świat, błyskawicznie zdobywa nowe umiejętności. Jak twórczo i z wyobraźnią towarzyszyć dziecku w tym czasie? Dużą pomocą i prawdziwą kopalnią pomysłów jest znakomita książka Sheili Ellison i Susan Ferdinandi. W formie poradnika, złożonego z krótkich i dowcipnych tekstów, autorki podsuwają pomysły zabaw i zajęć na każdy dzień roku. Podpowiadają jak twórczo spędzać czas z dzieckiem i jak wprowadzać je w świat. Piszą jak przekazywać maleństwu miłość i jak rozpoznać jego uczucia. Przedstawiają wspaniałe pomysły zabaw dla całej rodziny, wraz z dziadkami, ciotkami, starszym rodzeństwem i przyjaciółmi. Dzięki nim dziecko wchodzi w świat muzyki, sztuki, uczy się obcować z przyrodą i zwierzętami. Książka pomaga również radzić sobie w sytuacjach konfliktowych, kiedy trzeba pokonać własne problemy, zmęczenie, chorobę. Ostatni rozdział zawiera przepisy kulinarne uzgodnione z Instytutem Matki i Dziecka w Warszawie. 365 dni z kochanym maleństwem jest książką, która bawi, uczy i uświadamia, jak ważny jest nasz udział w rozwoju osobowości dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: wszystko, co trzeba wiedzieć o pielęgnowaniu, karmieniu i kąpaniu dziecka oraz o wielu innych ważnych sprawach, huśtawka emocjonalna u młodych rodziców i jak ją opanować, wychowanie zdrowego i szczęśliwego dziecka, radość obserwowania jego rozwoju - pierwszy uśmiech, pierwsze kroki, pierwsze słowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko nie pragnie niczego więcej ponad rzeczy dostosowane do jego potrzeb i korzysta z nich dopóty, dopóki są one mu przydatne. Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę „dla dziecka” i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowego rozwoju dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na rozwijanie spontaniczności i twórczości oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Il segreto dell'infanzia, 2018.
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę. W myśl tej metody dla prawidłowego rozwoju dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na rozwijanie spontaniczności i twórczości oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Metoda Marii Montessorii znalazła zwolenników na całym świecie. Mimo jej rosnącej popularności w Polsce wciąż niewiele jest publikacji tej autorki dostępnych w języku polskim. Czytelnicy korzystają głównie z pośrednich źródeł i opracowań. Sekret dzieciństwa pomaga wypełnić tę lukę. Oddajemy w ręce Czytelników niepublikowaną dotychczas na polskim rynku, klasyczną książkę Marii Montessori, w której autorka wykłada podstawy swojej koncepcji kształtowania się psychiki dziecka. W 48 krótkich rozdziałach autorka opisuje poszczególne aspekty rozwoju dziecka oraz zagadnienia związane z towarzyszeniem mu w optymalnym rozwoju [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę. W myśl tej metody dla prawidłowego rozwoju dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na rozwijanie spontaniczności i twórczości oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Metoda Marii Montessorii znalazła zwolenników na całym świecie. Mimo jej rosnącej popularności w Polsce wciąż niewiele jest publikacji tej autorki dostępnych w języku polskim. Czytelnicy korzystają głównie z pośrednich źródeł i opracowań. Sekret dzieciństwa pomaga wypełnić tę lukę. Oddajemy w ręce Czytelników niepublikowaną dotychczas na polskim rynku, klasyczną książkę Marii Montessori, w której autorka wykłada podstawy swojej koncepcji kształtowania się psychiki dziecka. W 48 krótkich rozdziałach autorka opisuje poszczególne aspekty rozwoju dziecka oraz zagadnienia związane z towarzyszeniem mu w optymalnym rozwoju [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej