Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
(2)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(2)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
(4)
Autor
Figus Valentina
(2)
Mazur Alicja
(2)
Mazur Dawid
(2)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(2)
Czerska Anna (tłumacz)
(1)
Dickins Rosie
(1)
Frith Alex
(1)
Janiszewski Bogusław (1960- )
(1)
Janiszewski Boguś. To, o czym dorośli ci nie mówią (bo często sami nie wiedzą)
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
King Colin (1943- )
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Skorwider Max (1980- )
(1)
Taper Agnieszka E
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Dzieci
(6)
6-8 lat
(5)
9-13 lat
(4)
0-5 lat
(2)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(4)
Gry komputerowe
(2)
Scratch (język programowania)
(2)
Szyfry
(2)
Trening umysłu
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja medialna
(1)
Internet
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komputery
(1)
Młodzież
(1)
Netykieta
(1)
Profilaktyka społeczna
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Opracowanie
(4)
Broszura
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Podręcznik
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Inspirująca książka dla wszystkich ciekawych świata. Co tak naprawdę dzieje się za ekranem, pod klawiaturą i wewnątrz elektronicznego „mózgu” komputera? Otwierając ponad 70 okienek w tej zabawnie ilustrowanej książce, dzieci będą dokonywać niezwykłych odkryć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 p.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuczna inteligencja / napisał Boguś Janiszewski ; narysował Max Skorwider. - Poznań : Publicat, copyright 2020. - 149, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 27 cm.
(To, o czym dorośli ci nie mówią (bo często sami nie wiedzą) / Boguś Janiszewski)
Skąd się wzięła idea tworzenia myślących maszyn? Jaką technologią obecnie dysponujemy? Czym się różnią roboty od zwykłych maszyn? Co to jest sztuczna inteligencja i do czego może się przydać? Czym nasz proces uczenia się różni od uczenia maszyn? Galeria robotów i aplikacji. Wizja przyszłości: jak będzie wyglądała rola człowieka w nowej rzeczywistości; co się stanie, gdy maszyny zyskają świadomość? Czy inteligencja sztuczna jest lepsza? [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dragon Edukacja)
Na okładce: Niezbędnik młodego entuzjasty Internetu: zbiór bezpiecznych zasad określających normy zachowania w społeczności internetowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 p.2/3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Coding for kids - create your own videogames with scratch, 2017.
Tytuł okładkowy: Zaprogramuj gry wideo ze scratchem
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: sposoby na animowanie, sześciu gier Scratcha, linki pozwalające ściągać, grafiki do tworzenia gier... [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0 p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Coding for kids - create your own animated stories with scratch, 2017.
Tytuł okładkowy: Zaprogramuj animacje ze scratchem
Celem drugiej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania animacji. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: sposoby na animowanie, gier Scratcha, linki pozwalające ściągać, grafiki do tworzenia gier... [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0 p.3 (1 egz.)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0 p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł grzbietowy: Cyberzaburzenia : cyberuzależnienia : mechanizmy i diagnoza. Pierwsze miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na stronie tytułowej i okładce: Mechanizmy i diagnoza, modelowanie relacji dzieci - nowe technologie cyfrowe, konteksty czasów koronawirusa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 p.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 p.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej