Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(7)
Autor
Bruzda Joanna (1974- )
(1)
Busławski Adam
(1)
Filipowicz-Chomko Marzena
(1)
Gaspars-Wieloch Helena
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Roszkowska Ewa (matematyk)
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stawicki Józef (1951- )
(1)
Szewczyk-Jarocka Mariola
(1)
Wachowicz Tomasz
(1)
Łebkowska Agnieszka (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Decyzje
(2)
Badania marketingowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezrobotni
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Ekonometria
(1)
Gospodarka nieformalna
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Marketing
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
Modele matematyczne
(1)
Motywacja
(1)
Niepewność
(1)
Optymalizacja
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Praca nierejestrowana
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Regionalizm
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko
(1)
Spostrzeganie
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Studenci
(1)
Uczucia
(1)
Wiedza
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zatrudnienie nielegalne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Raport z badań
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Stan badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Psychologia
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I, I dodruk. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Druk dwuszpaltowy.
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „ Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie I, - 6. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: - klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), - analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, - perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie procesem produkcji / Ewa Kulińska, Adam Busławski. - Warszawa : Difin, 2019. - 234 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Książka obejmuje swoim zakresem fragment wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej efektywnego zarządzania i sterowania procesami produkcyjnymi poprzez zestaw wskaźników odnoszących się do kosztów, jakości, dostaw, bezpieczeństwa i morale zespołów produkcyjnych przedsiębiorstw gospodarczych. Autorzy przedstawili metody oraz narzędzia kontroli i sterowania procesami produkcji. Oprócz podstawowych informacji dotyczących struktur i harmonogramów produkcji autorzy zamieścili szczegółowe dane empiryczne ponad 60 badanych przedsiębiorstw. Dane te posłużyły do wytypowania wskaźników priorytetowych, które mają kluczowy wpływ na sprawne, skuteczne i efektywne zarządzanie procesami produkcyjnymi. Książka jest adresowana zarówno do pracowników naukowych, jak i menadżerów średniego i wysokiego szczebla oraz praktyków zarządzania produkcją. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej