Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(3)
Autor
Cengiel Paweł
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Kosarzycki Radosław
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Sumpter David
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Temat
Google
(3)
Facebook
(2)
Algorytmy
(1)
Amazon.com
(1)
Analityka internetowa
(1)
Apple. Inc
(1)
Blog
(1)
Fake news
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Globalizacja
(1)
Internet
(1)
Konkurencyjność
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sukces
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Matematyka
(1)
Psychologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 398 stron : ilustracje ; 24 cm.
(OnePress)
Na stronie tytułowej i okładce: 32 aplikacje wraz z instrukcjami użycia.
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO. Książka krok po kroku wprowadza w ten proces: od planowania kampanii, przez analizę własnego serwisu pod kątem technicznym, po naprawę występujących w nim błędów i optymalizację. Zawiera również zagadnienia dotyczące analizy konkurencji w wynikach organicznych wyszukiwarki Google i raportowania osiągniętych rezultatów. Nauczysz się, jak odnajdywać najpopularniejsze frazy wpisywane przez użytkowników do wyszukiwarki Google i tworzyć dzięki temu lepsze treści, a także jak docierać do źródeł pozyskiwania linków pozycjonujących. Dowiesz się też, jak analizować informacje o użytkownikach wchodzących do Twojego serwisu. Przygotowany przez autora zestaw porad i praktycznych wskazówek pomoże Ci skutecznie ograniczyć najczęściej popełniane błędy wynikające z niewłaściwej optymalizacji serwisu, uniknąć kary za techniki niezgodne ze wskazówkami Google dla webmasterów i zwiększyć liczbę wejść użytkowników z wyników organicznych...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej