Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(10)
Autor
Busławski Adam
(1)
Filipowicz-Chomko Marzena
(1)
Gaspars-Wieloch Helena
(1)
Kowal Witold (nauki ekonomiczne)
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Paliszkiewicz Joanna Olga
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Roszkowska Ewa (matematyk)
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stawicki Józef (1951- )
(1)
Wachowicz Tomasz
(1)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Łebkowska Agnieszka (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Doradcy personalni
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Decyzje
(2)
Innowacje
(2)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Dobre praktyki
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Marketing
(1)
Marketing- badanie
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
Motywacja
(1)
Niepewność
(1)
Optymalizacja
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Przywództwo
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko
(1)
Spostrzeganie
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Studenci
(1)
Uczucia
(1)
Wiedza
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(5)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Podręcznik
(1)
Stan badań
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I, I dodruk. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Druk dwuszpaltowy.
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „ Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie I, - 6. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: - klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), - analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, - perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjność przedsiębiorstw jest uznawana za jeden z kluczowych czynników decydujących o ich przewadze konkurencyjnej. Poszukiwania zasobów i zdolności przedsiębiorstw, które wspierają kreowanie innowacji skłoniły autorkę do badań w tym obszarze. Celem książki jest przedstawienie podstaw teoretycznych i ustaleń empirycznych w zakresie roli przywództwa, zaufania i zarządzania wiedzą w kreowaniu innowacyjności przedsiębiorstw. Książka jest adresowana do osób zajmujących się badaniami zasobów ludzkich i ich roli w organizacjach, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie ryzykiem w sektorach kreatywnych / Jacek Woźniak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 265 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Celem książki jest ocena wpływu zarządzania ryzykiem w procesach innowacyjnych na efekty osiągane przez przedsiębiorstwa projektowe (jako podmioty innowacyjne) z sektorów kreatywnych w Polsce. Ujęte w książce rozważania teoretyczne oraz badania empiryczne odwołują się głównie do działalności podmiotów z podsektora usług kreatywnych zajmujących się: • oprogramowaniem, • specjalistycznym projektowaniem, • architekturą, • reklamą. Treści zawarte w publikacji są ujęte w pięciu rozdziałach, które kolejno dotyczą: • specyfiki oraz ewolucji podstawowych koncepcji zarządzania ryzykiem, • istoty i uwarunkowań kształtowania innowacyjności przedsiębiorstw, • determinant zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach z sektorów kreatywnych, • specyfikacji koncepcji badania wpływu zarządzania ryzykiem na efektywność przedsiębiorstw projektowych, • opisu wyników badania wpływu zarządzania ryzykiem na efektywność przedsiębiorstw projektowych [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie procesem produkcji / Ewa Kulińska, Adam Busławski. - Warszawa : Difin, 2019. - 234 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Książka obejmuje swoim zakresem fragment wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej efektywnego zarządzania i sterowania procesami produkcyjnymi poprzez zestaw wskaźników odnoszących się do kosztów, jakości, dostaw, bezpieczeństwa i morale zespołów produkcyjnych przedsiębiorstw gospodarczych. Autorzy przedstawili metody oraz narzędzia kontroli i sterowania procesami produkcji. Oprócz podstawowych informacji dotyczących struktur i harmonogramów produkcji autorzy zamieścili szczegółowe dane empiryczne ponad 60 badanych przedsiębiorstw. Dane te posłużyły do wytypowania wskaźników priorytetowych, które mają kluczowy wpływ na sprawne, skuteczne i efektywne zarządzanie procesami produkcyjnymi. Książka jest adresowana zarówno do pracowników naukowych, jak i menadżerów średniego i wysokiego szczebla oraz praktyków zarządzania produkcją. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej