Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(11)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(1)
Autor
Mazurek Grzegorz
(2)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Chambers John
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Collin S. M. H. (1966- )
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hartman Amir
(1)
Kador John
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kluziński Jakub
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Shih Clara
(1)
Sierczyk Marcin
(1)
Sifonis John
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing elektroniczny
(8)
Media społecznościowe
(3)
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Gospodarka
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing wartości
(1)
Model biznesowy
(1)
Ochrona danych
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Public relations w internecie
(1)
Sukces
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 303, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly.
Książka da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet / Josiane Chriqui Feigon ; przekład Dorota Strumińska. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 347, [1] strona ; 22 cm.
Tytuł oryginału: Smart selling on the phone and online : inside sales that gets results.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie w sieci, obok licznych korzyści, generuje także nowe rodzaje ryzyka. Będzie to zarówno ryzyko związane z naruszeniem bezpieczeństwa informacji, systemów informacyjnych, ryzyko związane z przeprowadzaniem transakcji w sieci, ryzyko prywatności itp. Przyczynami tych zagrożeń mogą być zarówno działania przypadkowe, jak też świadome i celowe, w tym szeroko rozumiana przestępczość teleinformatyczna (oszustwa komputerowe, szpiegostwo komputerowe, hackerstwo itp.), aż po cyberterroryzm czy walkę cybernetyczną. Z tego względu zapewnienie bezpieczeństwa w sieci jest poważnym wyzwaniem zarówno dla organizacji, jak i państwa, a świadome korzystanie z Internetu przez obywateli staje się wymogiem współczesnych czasów, tak jak umiejętność czytania i pisania. Zakres książki obejmuje zagadnienia, z którymi spotyka się praktycznie każdy - osoby prywatne, pracownicy i osoby zarządzające różnymi organizacjami, instytucjami czy państwem. Z jednej strony, książka systematyzuje i wyjaśnia pojęcia związane z wirtualizacją działalności, z drugiej strony - pokazuje, jak Internet wpłynął na funkcjonowanie wszystkich jego użytkowników. Rodzaje i skala zarówno korzyści, jak również zagrożeń związanych z funkcjonowaniem w cyberprzestrzeni różnią się jednak w zależności od użytkownika sieci, dlatego też w opracowaniu autorzy zdecydowali się przeanalizować bezpieczeństwo korzystania z sieci na trzech odmiennych poziomach: jednostki, organizacji oraz państwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej