Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(9)
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
(2)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(1)
Autor
Żukowski Marcin
(2)
Gasper Dorota
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Jurczak Aleksander
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Malinowska-Parzydło Joanna
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Shih Clara
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Smith Mari (1966- )
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Szczepanik Ewa
(1)
Treadaway Chris (1974- )
(1)
Vaynerchuk Gary (1975- )
(1)
Żukowski Marcin (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Dziennikarze
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Media społecznościowe
(7)
Marketing społecznościowy
(5)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Autoprezentacja
(2)
Internet
(2)
Marketing
(2)
Content marketing
(1)
Facebook
(1)
Image
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Marketing partnerski
(1)
Pisarstwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Public relations w internecie
(1)
Samorealizacja
(1)
Sukces
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Sztuka pisania
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Poradnik
(7)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Językoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomia wdzięczności / Gary Vaynerchuk ; [tłumaczenie Leszek Sielicki]. - Wydanie II, Polskie. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2017. - 286 stron : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł oryginału: The thank you economy.
Na okładce: Odświeżona wersja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki - opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. Każdy jest marką. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą... [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 303, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 80/81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly.
Książka da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej