Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(7)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
(1)
Autor
Altkorn Jerzy
(2)
Młodzikowska Danuta
(1)
Otto Jacek
(1)
Rader Ulf (1943- )
(1)
Szymańska Elżbieta (turystyka)
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Studenci
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo usługowe
(7)
Ekonomika
(2)
Innowacje
(2)
Marketing
(2)
Turystyka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Jakość usług
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w firmie usługowej / Jacek Otto. - Łódź : Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2002. - 269 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Skrypty dla Szkół Wyższych / Politechnika Łódzka.)
Na grzb. nr kolejny wydawnictw PŁ: 1051.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wydanie 1, dodruk 7]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [1] strona : rysunki ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie ryzykiem w sektorach kreatywnych / Jacek Woźniak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 265 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Celem książki jest ocena wpływu zarządzania ryzykiem w procesach innowacyjnych na efekty osiągane przez przedsiębiorstwa projektowe (jako podmioty innowacyjne) z sektorów kreatywnych w Polsce. Ujęte w książce rozważania teoretyczne oraz badania empiryczne odwołują się głównie do działalności podmiotów z podsektora usług kreatywnych zajmujących się: • oprogramowaniem, • specjalistycznym projektowaniem, • architekturą, • reklamą. Treści zawarte w publikacji są ujęte w pięciu rozdziałach, które kolejno dotyczą: • specyfiki oraz ewolucji podstawowych koncepcji zarządzania ryzykiem, • istoty i uwarunkowań kształtowania innowacyjności przedsiębiorstw, • determinant zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach z sektorów kreatywnych, • specyfikacji koncepcji badania wpływu zarządzania ryzykiem na efektywność przedsiębiorstw projektowych, • opisu wyników badania wpływu zarządzania ryzykiem na efektywność przedsiębiorstw projektowych [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zrealizowano ze środków finansowych ANWIL S.A.
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Anwil (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej