Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(58)
Forma i typ
Książki
(57)
Proza
(51)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(70)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
(18)
Filia Dziecięca (ul. Kapitulna 22a)
(10)
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
(2)
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
(6)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
(11)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
(3)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
(2)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
(2)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
(2)
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(19)
Strefa Dziecka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Mediateka (ul. Warszawska 11/13)
(1)
Autor
Abec
(15)
Kawahara Reki (1974- )
(14)
Piechowiak Anna
(14)
Hatłas-Czyżewska Joanna
(8)
Stuart S. D
(8)
Stuart S. D. Przygody w świecie Minecrafta
(8)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(4)
Gibson William (1948- )
(4)
Beepee
(2)
Dukaj Jacek (1974- )
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Alfonsi Alice
(1)
Bargiel Nina G
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Chmiel Krystyna
(1)
Cline Ernest (1972- )
(1)
Dyson Esther (1951- )
(1)
Fabianowska Małgorzata
(1)
Fronia Marcin
(1)
Fry Jason (1969- )
(1)
Gibson William (1948- ). Idoru
(1)
Gibson William (1948- ). Wszystkie jutra
(1)
Gibson William (1948- ). Światło wirtualne
(1)
Grabowska Ałbena (1971- )
(1)
Grabowska-Grzyb Ałbena. Julek i Maja
(1)
Grippando James (1958- )
(1)
Grygiel Grażyna (tłumacz)
(1)
Holt Jonathan (1962- )
(1)
Holt Jonathan (1962- ). Carnivia
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Kamiya Yū
(1)
Kamiński Jarosław (1968- )
(1)
Kawahara Reki
(1)
Kawahara Reki (1974- ). Sword Art Online
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Krall Artur
(1)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Lipko Tomasz
(1)
Liu Cixin (1963- )
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(1)
Liu Ken (1976- )
(1)
Lockwood Patricia (1982- )
(1)
Machanienko Wasilij (1981- )
(1)
Machanienko Wasilij (1981- ). Droga Szamana
(1)
Macios Karolina
(1)
Mari Ann
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Nadana Katarzyna
(1)
Orlińska Zuzanna
(1)
Ostrowicki Michał (1965- )
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Piechowiak Agnieszka
(1)
Pinker Steven (1954- )
(1)
Pol Erick
(1)
Przewrocki Andrzej
(1)
Przybyłek Marcin (1968- ). Gamedec
(1)
Przybyłek Marcin Sergiusz (1968- )
(1)
Salfo Federica
(1)
Scollon Bill
(1)
Sitkiewicz Gabriela
(1)
Skelly Jennifer
(1)
Stephens-Davidowitz Seth
(1)
Stephenson Neal (1959- )
(1)
Szewczyk Sara
(1)
Szuwalska Iwona
(1)
Szypuła Wojciech
(1)
Thompson Richard L. (1947- )
(1)
Vizvary Istvan (1975- )
(1)
Wojtasik Łukasz
(1)
Wojtasik Łukasz. Sieciaki
(1)
Ziajkiewicz Artur
(1)
Ziembińska Ewa
(1)
Ćwiklak Dariusz
(1)
Świerkocki Maciej (1961- )
(1)
Świętek Edyta (1975- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(46)
1901-2000
(5)
1945-1989
(3)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(58)
Odbiorca
9-13 lat
(21)
Młodzież
(20)
14-17 lat
(17)
Dzieci
(11)
6-8 lat
(10)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(19)
Literatura polska
(15)
Literatura japońska
(13)
Literatura angielska
(1)
Literatura chińska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Rzeczywistość wirtualna
(58)
Rzeczywistość alternatywna
(22)
Wojownicy
(15)
Gracze komputerowi
(14)
Gry komputerowe
(14)
Walka
(14)
Gracze
(9)
Minecraft
(9)
Władza
(8)
Sztuczna inteligencja
(7)
Internet
(5)
Współzawodnictwo
(5)
Cyberpunk
(4)
Przyjaźń
(4)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(4)
Relacja romantyczna
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Dane osobowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Hakerzy
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Mężczyzna
(2)
Młodzież trudna
(2)
Nastolatki
(2)
Pisarze
(2)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(2)
Socjologia
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Uczniowie
(2)
Wróżki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Agresywność
(1)
Amnezja
(1)
Astrofizyka
(1)
Barbie (postać fikcyjna)
(1)
Big data
(1)
Bliźnięta
(1)
Bolek i Lolek (postacie fikcyjne)
(1)
Cyberkultura
(1)
Czytelnictwo
(1)
Człowieczeństwo
(1)
Filozofia
(1)
Fizyka
(1)
Futurologia
(1)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Gry fabularne
(1)
Internauci
(1)
Istoty pozaziemskie
(1)
Julek i Maja (postacie fikcyjne)
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konkursy i festiwale
(1)
Kontrola
(1)
Kościół katolicki
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kultura minojska
(1)
Lennon, John (1940-1980)
(1)
Matki i córki
(1)
Małżeństwo
(1)
Narkotyki
(1)
Nieletni przestępcy
(1)
Ojcowie i synowie
(1)
Osoby uzależnione od Internetu
(1)
Pamięć autobiograficzna
(1)
Parapsychologia
(1)
Pismo
(1)
Podróże
(1)
Portale internetowe
(1)
Postęp techniczny
(1)
Potwory
(1)
Powroty zmarłych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Proboszczowie
(1)
Prokuratorzy
(1)
Przestępcy
(1)
Psychiatrzy
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Rewolucja kulturalna w Chinach
(1)
Rodzina
(1)
Samobójstwo
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sekrety rodzinne
(1)
Spisek
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Symbole
(1)
System wartości
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Tajemnica
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Transfer umysłu
(1)
Transhumanizm
(1)
Trauma
(1)
Uczucia
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Fajstos (Grecja ; miasto dawne)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tokio (Japonia)
(1)
Wenecja (Włochy)
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Gatunek
Powieść
(35)
Fantastyka
(29)
Powieść przygodowa
(9)
Science fiction
(7)
Powieść obyczajowa
(3)
Thriller
(3)
Esej
(2)
Gry komputerowe
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Fantasy
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść graficzna
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Romans
(1)
Sensacja
(1)
Szkic literacki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 2)
Barliona - wirtualny świat rozrywki stworzony dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze amatorów łatwego zarobku. Jednak Barliona ma też mroczną stronę: darmową siłę roboczą są w niej skazańcy ze świata rzeczywistego. Podczas gdy ciała więźniów pozostają zamknięte w autonomicznych kapsułach, ich umysły przenoszą się do wirtualnych kopalń Barliony. Dmitrij Machan przeżył już wiele. Po wyroku skazującym na osiem lat ciężkich prac musi radzić sobie jako Szaman, najmniej popularna klasa gracza; na domiar złego ma równie niepopularną specjalność Jubilera. Jego walka o przetrwanie w niczym nie przypomina wirtualnej zabawy. Machan dociera do odległych od stolicy krain. Nie traci czasu i zaczyna rozwijać swoje umiejętności. Dobrze wie, że najszybszym sposobem levelowania postaci są zadania. Ale zadania, które otrzymuje Szaman, są unikalne i legendarne, a jedno z nich uruchamia globalną aktualizację Gry. Trudno nie wpakować się wtedy w kłopoty, tym bardziej że Kartos - Mroczne Imperium, lenno Symulatorów, kryjące w sobie unikalne przedmioty i zasoby - jest w stanie poświęcić o wiele więcej niż tylko jednego gracza, by zdobyć to, czego pragnie najbardziej...[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Dziewińska 17)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.161.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tron : Dziedzictwo / adaptacja Alice Alfonsi ; tłumaczenie Małgorzata Fabianowska. - Warszawa : Egmont Polska, 2010. - 135, [1] strona, [8] stron tablic : ilustracje kolorowe ; 20 cm.
Na okładce: w środku 8 stron zdjęć
Niesamowita opowieść na podstawie filmowego hitu! To historia szaleńczej wyprawy młodego Sama Flynna, który chce odszukać i uratować ojca uwięzionego w cyfrowym świecie gry TRON. Mrocznym imperium, zamieszkanym przez programy - ożywione byty biocyfrowe - rządzi teraz zbuntowany program Clu, który obrócił się przeciwko swojemu Stwórcy i planuje inwazję na świat. Dwaj Flynnowie - ojciec i syn oraz ich przyjaciółka Quorra stają do walki z Clu i jego Czarną Gwardią. Rozgrywka w komputerowej grze TRON to starcie sił wirtualnych i realnych, to walka na śmierć i życie. Uważaj, to wciąga! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czas silnych istot / Marcin Sergiusz Przybyłek. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2019. - 658, [2] strony ; 12 cm.
(Gamedec / Marcin Przybyłek ; 4)
(Horyzonty Zdarzeń)
Tytuł następny: Obrazki z imperium
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od incydentu SAO minął rok. Pewnego dnia Sejiro Kikuoka, pracownik Biura ds. Nadzoru nad Wirtualną przestrzenią w Sieci Komputerowej przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, prosi Kirito o osobliwą przysługę. Sprawa dotyczy osobnika o pseudonimie Death Gun, który pojawił się nagle w "Gun Gale Online", grze pełnej broni palnej i stali. Gracze postrzeleni przez niego umierają naprawdę. Kirito wątpi, by świat wirtualny mógł w jakikolwiek sposób wpłynąć na to, co dzieje się w świecie realnym. Ostatecznie jednak rozpoczyna dochodzenie w tej niepokojącej sprawie i loguje się do GGO. Poszukując tropu, który doprowadzi go do tajemniczego gracza, Kirito błąka się po nieznanym świecie gry, tak odmiennym od rzeczywistości SAO i ALO. Pomocną dłoń wyciąga do niego Sinon, dziewczyna uzbrojona w gigantyczny karabin wyborowy Hecate II. Tak zaczyna się nowa seria!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sword Art Online. 3, Taniec wróżek / Reki Kawahara ; ilustracje Abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, 2015. - 223, [1] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
Tytuł oryginalnego cyklu.: Sword Art Online.
Kirito wydostaje się ze śmiertelnej gry MMO „Sword Art Online” i wraca do realnego świata. Od razu wyrusza na poszukiwanie Asuny, swojej ukochanej i jednocześnie towarzyszki broni. Okazuje się jednak, że Asuna Yūki wciąż nie przebudziła się z koszmaru. Kirito za jedyną wskazówkę ma tajemnicze zdjęcie, które przedstawia Asunę przemienioną w skrzydlatą istotę i zamkniętą w klatce. Wszystko wskazuje na to, że dziewczyna została uwięziona w grze VRMMO nowej generacji: „ALfheim Online”. Aby ocalić ukochaną, zdesperowany Kirito loguje się do świata ALO, krainy zamieszkanej przez wróżki!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kameleon)
Mona jest dziewczyną o mętnej przeszłości i niepewnej przyszłości. Życie prowadzi ją po kursie kolizyjnym ze światowej sławy gwiazdą Sense/Netu, Angie Mitchell. Angie od dzieciństwa potrafiła włóczyć się po cyberprzestrzeni, nie używając do tego komputera. Teraz do wnętrza cyberprzestrzeni wiodą nici intrygi mającej na celu jej porwanie. Spiskiem kieruje widmowa jażń, która ma swoje plany wobec Mony, Angie i całej ludzkości [wydawca].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Filia nr 6 (ul. Żytnia 66/68)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Filia nr 8 (ul. Olszowa 9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Filia nr 1 (ul. Grodzka 2f)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Filia nr 9 (ul. Sielska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Filia nr 10 (ul. Kościelna 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kirito loguje się do Gun Gale Online, VRMMO toczącego się w świecie prochu i stali, by zbadać sprawę gracza o pseudonimie Death Gun. Niestety, zaraz po zalogowaniu przytrafia mu się coś, co jeszcze nie raz sprowadzi na niego kłopoty. Okazuje się bowiem, że po przekonwertowaniu postaci jego nowy awatar do złudzenia przypomina dziewczynę. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności Kirito poznaje Sinon, dziewczynę-snajpera, i dzięki jej wsparciu udaje mu się przystąpić do Bullet of Bullets, turnieju mającego wyłonić najsilniejszego gracza w całym GGO. Używając świetlnego miecza, pokonuje kolejnych przeciwników, czym wzbudza powszechne zainteresowanie. Nadchodzi finał Bullet of Bullets. Pośród doświadczonych graczy, biorących udział w generalnej bitwie, w końcu pojawia się Death Gun. Kim tak właściwie jest i czy naprawdę potrafi poprzez wirtualną rzeczywistość wywrześ wpływ na świat realny? Kirito rusza do samotnej walki z Pistoletem Śmierci! Oto finał serii "Widmowy pocisk"![nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mijają dwa lata, odkąd Kirito trafił do tajemniczego wirtualnego świata. Jako starsi szermierze Akademii Miecza Północnej Centorii on i Eugeo spędzają dzień za dniem na treningach, by w przyszłości zostać Rycerzami Integralności – najpotężniejszymi strażnikami ładu w świecie ludzi. Otrzymują też prawo do posiadania giermków. W ten sposób pod skrzydła Kirito trafia urocza dziewczyna imieniem Ronye, zaś Eugeo dostaje do pomocy Tieze. Z czasem pomiędzy tą czwórką zawiązuje się przyjaźń. Lecz niestety nic, co dobre, nie trwa wiecznie. Pewnego dnia Ronye i Tieze wpadają w pułapkę przebiegłych arystokratów. By je ratować, Eugeo chwyta za miecz, jednak nic więcej nie jest w stanie zrobić, ponieważ obnażenie go wiązałoby się ze złamaniem praw Kościoła Aksjomatu. W następnej chwili czuje potężny ból w prawym oku, zaś w polu widzenia pojawiają się tajemnicze symbole...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Eugeo ponownie spotyka dziewczynę, za którą tęsknił od najmłodszych lat – Alice. Jednak w żadnym stopniu nie przypomina ona przyjaciółki z wioski Ruild. W dodatku zjawia się po to, by aresztować Eugeo i Kirito, oskarżonych o złamanie Rejestru Tabu. Przedstawia się jako Rycerz Integralności, a z czasów dzieciństwa nie pamięta absolutnie nic. Chłopcy zostają wtrąceni do jednego z lochów Centralnej Katedry, symbolu Kościoła Aksjomatu. Na szczęście dzięki sprytowi Kirito udaje im się uciec. Niespodziewany ratunek przychodzi ze strony tajemniczej dziewczynki o imieniu Cardinal, która wie, że Kirito pochodzi „z zewnątrz”. W końcu przyjaciele wyruszają schodami na szczyt Katedry, by przywrócić Alice do pierwotnej postaci. Lecz na ich drodze stają zrodzeni z Sekretnego Rytuału Syntezy potężni wojownicy…[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kirito i Eugeo zmierzają ku zajmowanemu przez Najwyższego Kapłana ostatniemu poziomowi Centralnej Katedry, kredowobiałej wieży stanowiącej symbol Kościoła Aksjomatu. Kolejne potyczki z Rycerzami Integralności, mimo że wymagają wiele wysiłku i umiejętności, nie osłabiają ich determinacji. Lecz starcie z potężnym Rycerzem Integralności Alice powoduje zniszczenie jednej ze ścian Katedry, w efekcie czego Kirito wraz Alice zostają wyrzuceni na zewnątrz wieży. Eugeo nie dopuszcza do siebie myśli, że jego przyjaciel zginął. Postanawia samotnie kontynuować wspinaczkę. Drogę zastępuje mu najstarszy i zarazem najpotężniejszy Rycerz Integralności, Bercouli Synthesis One. W obliczu legendarnego wojownika Eugeo dobywa Miecza Błękitnej Róży, by stanąć do pojedynku, którego ostatnim aktem będą narodziny nowego szermierza...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Haker : przebudzenie / Artur Krall. - Gdynia : Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, copyright 2015. - 296, [3] strony ; 22 cm.
Niepozorny młody mężczyzna nie radzi sobie w relacjach z kobietami, za to obdarzony jest hakerskimi umiejętnościami opanowania cyberprzestrzeni. Przypadkowo zostaje uwikłany w rozgrywkę o najwyższą stawkę... Mając za przeciwników skorumpowanych urzędników, groźnych bandytów i organy władzy, nie chce być jedynie pionkiem w grze – budzi się do walki, która na zawsze odmieni jego życie... [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7.01/.07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsze książkowe wydanie słynnej powieści Jacka Dukaja, na podstawie której Netflix produkuje serial "Into the Night". Kiedy tajemnicze promieniowanie sterylizuje Ziemię z wszelkiego życia, nielicznym ludziom udaje się przekopiować swoje scyfryzowane umysły w maszyny. Czy ocalili także swoje dusze? Aksolotl to forma larwalna zwierzęcia, które nigdy nie osiąga dorosłości. Czy ludzkość jest w stanie dojrzeć samodzielnie? Świat po końcu świata należy do kolejnych generacji mechów i seksbotów. W nich praktykują człowieczeństwo pogrążeni w nostalgii za utraconą biologią ocaleńcy - tworzą cywilizację po cywilizacji, życie po życiu i ludzkość po ludzkości. Dzielą się na gildie, formują alianse, prowadzą wojny, mają swoje polityki, ideologie i szalone religie metalu. I muszą podjąć wyzwania, przed jakimi nikt wcześniej nie stawał. Czy zagłada życia na Ziemi była przypadkowym kataklizmem, czy też kryje się za nią rozumny zamiar? Czy jest możliwy powrót do człowieczeństwa larwalnego: miękkiej biologiczności ułomnych śmiertelników? [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Toruńska 87)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kirito dostaje się do tajemniczego świata fantasy. Pierwszą osobą, którą poznaje w tej przypominającej VRMMO rzeczywistości, jest chłopak imieniem Eugeo. W towarzystwie nowego przyjaciela, obdarzonego takim bogactwem emocji, że nie sposób uznać go za NPC, Kirito wyrusza do miasta stołecznego – Centorii. Mijają dwa lata. Kirito i Eugeo wstępują do Cesarskiej Akademii Miecza Północnej Centorii, gdzie czas upływa im na treningach pod okiem opiekunów, Sortilieny i Gorgolosso. Chcą zostać najpotężniejszymi w tym świecie strażnikami ładu: Rycerzami Integralności. Zanim jednak zrealizują wymarzony cel, będą musieli usunąć ze swej drogi niezliczone przeszkody i dostać się do grona zaledwie dwunastu w całej Akademii najlepszych szermierzy. Oto niezwykły spektakl, który rozgrywa się na scenie wirtualnego świata!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Za radą mędrczyni Cardinal dwaj przyjaciele zmierzają na setny poziom wieży Centralnej Katedry Kościoła Aksjomatu, gdzie mieści się komnata Najwyższego Kapłana. Eugeo po to, by przywrócić do pierwotnej postaci zmienioną w Rycerza Integralności Alice, a Kirito, by zapobiec zniszczeniu Podziemia. Po drodze, w wyniku pechowego zbiegu wypadków, zosta ją jednak rozdzieleni. Kiedy Kirito dociera na dziewięćdziesiąty dziewiąty poziom, drogę zastępuje mu zakuty w zbroję Rycerza Integralności chłopak o zimnych, zielonych oczach – Eugeo. Gdy bez wahania dobywa miecza, Kirito musi podjąć wyzwanie. Czy przeczucie, że oto nadszedł czas rozstania, zamieni się w rzeczywistość? Czy desperackie wołanie Kirito dotrze do zapieczętowanej pamięci Eugeo? Oto ostatni tom „serii świata ludzi” z cyklu Alicyzacja!...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Graf zero / William Gibson ; tłumaczenie [z angielskiego] Piotr W. Cholewa. - Wydanie 2. - Poznań : Zysk i S-ka, 1999. - 268, [1] strona ; 19 cm.
(Kameleon)
Gibsonowska wizja przyszłości jest na wskroś nowoczesna i przerażająco prawdopodobna - od czarnego rynku oprogramowania i zuchwałych kowbojów klawiatury, którzy planuja nielegalne operacje i podróżują w systemie, poprzez snobistyczną kulturę i nowe osiągnięcia w dziedzinie sztuki, aż do elitarnego świata korporacyjnych technokratów rządzących w cyberprzestrzeni [wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna (ul. Warszawska 11/13)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej